|
|
|
|
|
Întreprinderile mari si mijlocii sunt dele care au posibilitatea
de a solicita audit, cele mici fiind (de obicei) lispsite de
puterea economica necesare care sa acopere servicii complexe de
consultanta cum sunt cele oferite de compania noastra. Acest
aspect particular este benefic, în felul sau, deoarece
majoritatea întreprinderilor mari nu au asigurate servicii
printr-un compartiment propriu, specilizat si complex, asa cum
se întâmpla în Occident.
Studiographic îsi propune sa fie puntea de legatura între
întreprinderi si design prin intermediul consultantei de design
care poate fi solicitata la mai multe niveluri. Interventiile
prin design pot urmari diferite aspecte ale dezvoltarii unei
întreprinderi, în principal: identitatea vizuala (creatie sau
modificare), designul de produs, prezentarea produselor/
serviciilor, comunicarea marcii, ambalajul. Stabilirea
domeniilor ce vor suporta aceste interventii, natura lor si
gasirea celor mai potrivite cai de abordare, dar si punerea lor
în practica revin colaborarii între consultantul de design si
echipa manageriala a întreprinderii.
Pachetul complet de servicii elaborat de Studiographic
reprezinta modelul ideal de lucru, un demers de audit complet.
Acest tip de interventie asigura maximum de eficienta prin
controlul asupra întregului proces de design. Un audit cuprinde
câteva etape:
• se descopera nevoile întreprinderii pornind de la rezultatele curente
obtinute de aceasta;
• se convertesc datele obtinute în obiective care sa conduca la
îmbunatatirea performantelor întreprinderii |
|
|
afla mai multe ...
|
|
|
01
02
03
04
05
06
07
08
09
|
|
|
|
avantaj
manageri
real
pentru
pachet complet de servicii
|
|
|