|
|
|
|
|
Afirmatia potrivit careia comunicarea contemporana este dominata de componenta sa vizuala a devenit deja un truism.
Intr-o lume al carei ritm se accelereaza exponential, strategiile de comunicare sint nevoite sa puna accentul pe ceea ce se poate transmite imediat si solicita un efort minim din partea receptorului. De aceea, imaginea vizuala tinde, la rindul ei, spre esentializare, claritate si acuratete.
Iar elementul care sintetizeaza, din acest punct de vedere, imaginea celui care emite comunicarea este logo-ul.
Brandurile vorbesc oamenilor, ele poarta mesajul companiei catre publicul tinta. Intr-o lume in care pietele suprasaturate ofera diferente minore intre produse si oferte, brandul pozitioneaza compania sau produsul ca o individualitate.
Noi credem canu exista un singur mod de a aduce la viata brandul unei organizatii sau companii.
Fiecare proces de branding este unic si individual. Detaliul face diferenta. Detaliul distinge si adauga valoare.
Studiographic este o agentie de consultanta si design sensibila la detalii. Fara sa pierdem din vedere ansamblul, acordam importanta deosebita amanuntelor, mai precis acelor detalii care au capacitatea s? scoata din anonimat si sa pozitioneze un brand sau o companie în topul preferin?elor audientei. Stim sa identificam si sa dezvoltam acele particularitati care pot sa diferentieze un produs sau o companie si sa ii creasca notorietatea.
Am considerat momentul oportun pentru a deveni Studiographic, adica geniali si eficienti, oferind solutii proaspete printr-o abordare neconventionala, dar pastrand bunul simt in toate lucrarile noastre.
Suntem totusi destul de "umili" pentru a ne cunoaste locul si suficient de experimentati pentru a alege cei mai buni colaboratori; iar toate acestea doar pentru a oferi solutia optima clientilor nostri.
Munca unei echipe care initiaza si dezvolta branduri implica folosirea unor locuri comune – forme, imagini, cuvinte, detalii – si transformarea lor in marci distincte si semnificative.
Identitatea vizuala traieste undeva la granita intre creativitate si rigoare. Este un fel de localitate de frontiera care trebuie sa se supuna legilor identitatii verbale si strategiei fiind menita sa poarte semnificatia si mesajul si în acelasi timp trebuie sa traiasca libera, sa-si creeze propriile legi, sa starneasca pasiuni, sa aprinda emotii, sa creeze legaturi. Identitatea vizuala (logotip, papetarie personalizata, literatura corporatista, etc.) transpune in sfera vizualului mesajul brandului.
S-a observat ca necesitatea unei actiuni de re-branding este determinata de o serie de factori. Acestia pot tine de piata insasi (ajustarea ofertei in functie de concurenta, schimbarea gustului public, accesul la noi piete), sau de ciclul de viata al brandului (imagine invechita, asocieri negative, probleme juridice, modificarea structurii organizatorice a companiei, ca urmare a unei fuziuni, achizitii, separari, restructurari etc.). Indiferent de motivele care au condus la decizia de re-branding, e bine de stiut ca aceasta practica este perfect adaptata mediului economic actual, in care brandurile se afla intr-o permanenta fluctuatie. |
|
|
afla mai multe ...
|
|
|
01
02
03
04
05
06
07
08
09
|
|
|
|
apetisant
design
pentru
globalizarea ...
rebrandingul. un subiect la moda:?
|
|
|