|
|
|
|
|
Întreprinderile mari si mijlocii sunt cele care au posibilitatea de a solicita audit, cele mici fiind (de obicei) lispsite de puterea economica necesare care sa acopere servicii complexe de consultanta cum sunt cele oferite de compania noastra. Acest aspect particular este benefic, în felul sau, deoarece majoritatea întreprinderilor mari nu au asigurate servicii printr-un compartiment propriu, specilizat si complex, asa cum se întâmpla în Occident.
Studiographic îsi propune sa fie puntea de legatura între întreprinderi si design prin intermediul consultantei de design care poate fi solicitata la mai multe niveluri. Interventiile prin design pot urmari diferite aspecte ale dezvoltarii unei întreprinderi, în principal: identitatea vizuala (creatie sau modificare), designul de produs, prezentarea produselor/ serviciilor, comunicarea marcii, ambalajul. Stabilirea domeniilor ce vor suporta aceste interventii, natura lor si gasirea celor mai potrivite cai de abordare, dar si punerea lor în practica revin colaborarii între consultantul de design si echipa manageriala a întreprinderii.
Pachetul complet de servicii elaborat de Studiographic reprezinta modelul ideal de lucru, un demers de audit complet. Acest tip de interventie asigura maximum de eficienta prin controlul asupra întregului proces de design. Un audit cuprinde câteva etape:
• se descopera nevoile întreprinderii pornind de la rezultatele curente obtinute de aceasta;
• se convertesc datele obtinute în obiective care sa conduca la îmbunatatirea performantelor întreprinderii |
|
|
afla mai multe ...
|
|
|
01
02
03
04
05
06
07
08
09
|
|
|
|
avantaj
manageri
real
pentru
pachet complet de servicii
|
|
|