ingrediente...
despre
   
    studiographic
logo
design
rebranding
ingrediente
studiu de caz
consiliere
portofoliu
   
05_despre ingrediente
   
  Afirmatia potrivit careia comunicarea contemporana este dominata de componenta sa vizuala a devenit deja un truism.
Intr-o lume al carei ritm se accelereaza exponential, strategiile de comunicare sint nevoite sa puna accentul pe ceea ce se poate transmite imediat si solicita un efort minim din partea receptorului. De aceea, imaginea vizuala tinde, la rindul ei, spre esentializare, claritate si acuratete.
Iar elementul care sintetizeaza, din acest punct de vedere, imaginea celui care emite comunicarea este logo-ul.

Brandurile vorbesc oamenilor, ele poarta mesajul companiei catre publicul tinta. Intr-o lume in care pietele suprasaturate ofera diferente minore intre produse si oferte, brandul pozitioneaza compania sau produsul ca o individualitate.

Noi credem canu exista un singur mod de a aduce la viata brandul unei organizatii sau companii.
Fiecare proces de branding este unic si individual. Detaliul face diferenta. Detaliul distinge si adauga valoare.
Studiographic este o agentie de consultanta si design sensibila la detalii. Fara sa pierdem din vedere ansamblul, acordam importanta deosebita amanuntelor,
 
 

afla mai multe ...

 
 

 01  02  03  04  05  06  07  08  09

 
apetisant
design
pentru
globalizarea ...
rebrandingul. un subiect la moda:?
   
 

contact

     

info@studiographic.ro

         

RO  EN