|  
				 | 
				
				PERRENA PREMIER 
				Agentia de publicitate Studiographic a fost selectata pentru 
				promovarea brandului PERENNA - Premier. Ea va dezvolta pentru 
				Apollini Company kitul de comunicare on-trade si off-trade cat 
				si programe de BTL. Ne simtim extrem de onorati de alegerea 
				facuta de Apollini Company de a ne incredintaun proiect de 
				asemenea anvergura.  
				 
				CLIENT  
				Apollini Company a avut stralucita idee de a prelua in vederea 
				exploatarii unul dintre cele mai bune izvoare de apa minerala naturala 
				din Romania, comparandu-se, fara falsa modestie, cu orice apa de 
				baut de cea mai inalta calitate din lume, si anume IZVORUL 
				CALINA. Apollini Company din Timisoara a investit în fabrica de 
				îmbuteliere si captare 4.000.000 Euro. Hala tehnologica a fost 
				construita în anul 2006 dupa norme igienico - sanitare ale 
				Comunitatii Europene. Linia de îmbuteliere are o capacitate de 
				6.000 butelii/ora.  
				 
				PROBLEMA  
				La sfâraitul anului 2006, compania dorea sa introduca o linie de 
				imbuteliat apa minerala pe o piata extrem de concurentiala si 
				sensibila la pret, dominata de branduri locale si nationale 
				afirmate. Lipsa unor avantaje competitive evidente în 
				comunicarea de marketing a determinat Apollini Company sa 
				initieze crearea unui brand propriu, capabil sa se impuna pe 
				piata într-un interval optim de timp. Studiographic a dezvoltat 
				strategia pentru noul brand, si constructia efectiva a | 
				 
				 |