de caz
studiu
   
    studiographic
logo
design
rebranding
ingrediente
studiu de caz
consiliere
portofoliu
   
06_studiu de caz
   
  PERRENA PREMIER
Agentia de publicitate Studiographic a fost selectata pentru promovarea brandului PERENNA - Premier. Ea va dezvolta pentru Apollini Company kitul de comunicare on-trade si off-trade cat si programe de BTL. Ne simtim extrem de onorati de alegerea facuta de Apollini Company de a ne incredintaun proiect de asemenea anvergura.

CLIENT
Apollini Company a avut stralucita idee de a prelua in vederea exploatarii unul dintre cele mai bune izvoare de apa minerala naturala din Romania, comparandu-se, fara falsa modestie, cu orice apa de baut de cea mai inalta calitate din lume, si anume IZVORUL CALINA. Apollini Company din Timisoara a investit în fabrica de îmbuteliere si captare 4.000.000 Euro. Hala tehnologica a fost construita în anul 2006 dupa norme igienico - sanitare ale Comunitatii Europene. Linia de îmbuteliere are o capacitate de 6.000 butelii/ora.

PROBLEMA
La sfâraitul anului 2006, compania dorea sa introduca o linie de imbuteliat apa minerala pe o piata extrem de concurentiala si sensibila la pret, dominata de branduri locale si nationale afirmate. Lipsa unor avantaje competitive evidente în comunicarea de marketing a determinat Apollini Company sa initieze crearea unui brand propriu, capabil sa se impuna pe piata într-un interval optim de timp. Studiographic a dezvoltat strategia pentru noul brand, si constructia efectiva a
 
 

afla mai multe ...

 
 

 01  02  03  04  05  06  07  08  09

 
   
 

contact

     

info@studiographic.ro

         

RO  EN