|
PERRENA PREMIER
Agentia de publicitate Studiographic a fost selectata pentru
promovarea brandului PERENNA - Premier. Ea va dezvolta pentru
Apollini Company kitul de comunicare on-trade si off-trade cat
si programe de BTL. Ne simtim extrem de onorati de alegerea
facuta de Apollini Company de a ne incredintaun proiect de
asemenea anvergura.
CLIENT
Apollini Company a avut stralucita idee de a prelua in vederea
exploatarii unul dintre cele mai bune izvoare de apa minerala naturala
din Romania, comparandu-se, fara falsa modestie, cu orice apa de
baut de cea mai inalta calitate din lume, si anume IZVORUL
CALINA. Apollini Company din Timisoara a investit în fabrica de
îmbuteliere si captare 4.000.000 Euro. Hala tehnologica a fost
construita în anul 2006 dupa norme igienico - sanitare ale
Comunitatii Europene. Linia de îmbuteliere are o capacitate de
6.000 butelii/ora.
PROBLEMA
La sfâraitul anului 2006, compania dorea sa introduca o linie de
imbuteliat apa minerala pe o piata extrem de concurentiala si
sensibila la pret, dominata de branduri locale si nationale
afirmate. Lipsa unor avantaje competitive evidente în
comunicarea de marketing a determinat Apollini Company sa
initieze crearea unui brand propriu, capabil sa se impuna pe
piata într-un interval optim de timp. Studiographic a dezvoltat
strategia pentru noul brand, si constructia efectiva a |
|