logotip
despre
   
    studiographic
logo
design
rebranding
ingrediente
studiu de caz
audit
portofoliu
   
02_despre logotip
   
  Daca sunteti sceptic în ceea ce priveste valoarea unui design de logo bun, atunci acest exercitiu despre recunoasterea logo-urilor va va starni curiozitatea.
În primul rând, imaginati-va: o piatra de un albastru regal, în interiorul unui cerc. Concentrati-va o clipa pentru a vedea daca va puteti da seama care companie foloseate aceasta imagine pentru a se reprezenta in mod vizual. Daca v-ati gândit la Asigurarile Prudential, ati avut dreptate. Cu aceasta imagine în minte, poate reusiti sa va amintiti si motto-ul lor, "Luati o bucata de piatra".
Daca va imaginati o lunga pereche de cai tragând o trasura rosie, s-ar putea sa faceti legatura cu Banca Wells Fargo, iar doua arcade aurite sunt garantate sa va duca cu gândul la McDonalds nu numai în S.U.A., dar si în multe alte tari ale lumii. Un copil de 18 luni poate identifica un restaurant McDonalds dupa logo. De asemenea, se poate sa reusiti sa vizualizati simbolurile pentru NBC, Quaker Oats si Volkswagen. Desi aceste exemple se refera la mari corporatii, aceleasi reguli de recunoastere se aplica si pentru companiile de scara mai mica din orice industrie existenta. În cele din urma, logo-ul face vânzarile, vorbind în numele companiei atunci când nu este nici un reprezentant de vânzari. El transmite publicului mesajul ca o companie este unica, respectabila si de încredere.
Este important pentru cei care detin o afacere sa înteleaga bazele procesului de design al logo-ului, din moment ce acesta este puterea furnizata, împreuna cu creativitatea si talentul designer-ului grafic, care vor face noua marca un simbol unic. 
 
 

afla mai multe ...

 
 

 01  02  03  04  05  06  07  08  09

 
comunicare vizuala
Logo-ul face vanzarile vorbind in numele companiei ...
   
 

contact

     

info@studiographic.ro

         

RO  EN