|
|
|
|
|
Daca sunteti sceptic în ceea ce priveste valoarea unui design de
logo bun, atunci acest exercitiu despre recunoasterea
logo-urilor va va starni curiozitatea.
În primul rând, imaginati-va: o piatra de un albastru regal, în
interiorul unui cerc. Concentrati-va o clipa pentru a vedea daca
va puteti da seama care companie foloseate aceasta imagine
pentru a se reprezenta in mod vizual. Daca v-ati gândit la
Asigurarile Prudential, ati avut dreptate. Cu aceasta imagine în
minte, poate reusiti sa va amintiti si motto-ul lor, "Luati o
bucata de piatra".
Daca va imaginati o lunga pereche de cai tragând o trasura
rosie, s-ar putea sa faceti legatura cu Banca Wells Fargo, iar
doua arcade aurite sunt garantate sa va duca cu gândul la
McDonalds nu numai în S.U.A., dar si în multe alte tari ale
lumii. Un copil de 18 luni poate identifica un restaurant
McDonalds dupa logo. De asemenea, se poate sa reusiti sa
vizualizati simbolurile pentru NBC, Quaker Oats si Volkswagen.
Desi aceste exemple se refera la mari corporatii, aceleasi
reguli de recunoastere se aplica si pentru companiile de scara
mai mica din orice industrie existenta. În cele din urma,
logo-ul face vânzarile, vorbind în numele companiei atunci când
nu este nici un reprezentant de vânzari. El transmite publicului
mesajul ca o companie este unica, respectabila si de încredere.
Este important pentru cei care detin o afacere sa înteleaga
bazele procesului de design al logo-ului, din moment ce acesta
este puterea furnizata, împreuna cu creativitatea si talentul
designer-ului grafic, care vor face noua marca un simbol unic. |
|
|
afla mai multe ...
|
|
|
01
02
03
04
05
06
07
08
09
|
|
|
|
comunicare vizuala
Logo-ul face vanzarile vorbind in numele companiei ...
|
|
|